19.23

Sista praktiken idag innan jul, gick bra förutom att jag var väldans trött! Imrgn ska vi bara städa i skolan, sen är det helg! Snart jullov också, underbaaart :)

Jag & issa och diskuterade lite på bussen på vägen hem och kom till att tjejer är ... FEJK?! Vi har smink, hårförlängning, nagelförlängning, lösögonfransar, läpp/bröst förstorning, puchup, solar solarium, brun-utan-sol osv osv. Och vad har killar? Lite vax i håret liksom, helt sjukt! Inte för att jag ska klaga eftersom det är roligt att hålla på ;) Men om man tänker efter så gör vi tjejer helt sjukt mycket med våra utséenden för att bli nöjda.

ojoj, så mycket lite smink och sprutor kan göra!
Vi tjejer ser nog inte riktigt ut som ni killar tror ;)

Kommentarer
Postat av: Issa

Det är verkligen helt otroligt när man väl tänker efter.. men ändå sant! :O ;)

2009-12-17 @ 19:39:22
Postat av: svar;

men verkligen, du har så rätt så rätt ;)

2009-12-17 @ 20:42:40
Postat av: Caroline Malmqvist

Helt sant!



Så bara för att, så skall jag sminka mig extra mkt ikväll- glitter o glamour fest i sthlm!!!

2009-12-18 @ 17:58:27
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0