dåligdag

MEN JA! eller.. ? Mår illa som ett djur, j'vlar om jag får magsjukan igen!! De går inte för sig, för imrgn ska jag & mathilda åka på halkan. Missar både skolan och frisören idag för jag är hemma, åh. Bokade om klipptiden tills nästa tisdag, men ändå. Äkta jag i ett nötskal att bli sjuk innan jag ska göra roliga saker! Ska ligga och kolla på One Three Hill hela dagen och tycka synd om mig själv ..

EN sak som är bra - snön har tittat förbi! Mycket mycket bättre än massa äckligt slask och regn :)


Kommentarer
Postat av: tojjan

vilka fina bilder :).



hahaha glömde att säga de i morse,att idag när du är sjuk och e hemmi, så fåru inti glömmi bort att kika på one three hill! :D

Men nu läste jag precis i inlägget att du kikade på de, guuldigt! ;)



Krya på dig jååssi och lycka till i morgon på halkbanan!

<3

2009-12-01 @ 15:17:35
Postat av: svar;

hihi tack :)



Jaaa jag har kollit hela daaan! :D

Tack Tojjaaan, bara jag är frisk imrgn :o <3

2009-12-01 @ 15:31:46
Postat av: pallopinjävel

kryi på dij.

ja e me sjuk nu!!!!!

Juuuu.

2009-12-01 @ 19:15:08
Postat av: Caroline Malmqvist

Va fina bilder....

Hoppas du mår bättre idag.



Kram

2009-12-02 @ 11:14:41
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: svar;

men va, vad är du för sjuk då pallopiin? :o



Tack Carro :)

2009-12-02 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0