nyår

Nyår närmar sig med stora steg, och min sjukning blir också värre. Ohnoooo .. Måste bli frisk tills nyår!
Har ett till problem, vilka skor ska jag ha till klänningen? Tycker personligen att dom vänstra passar bäst till, men tror att det kan bli rätt kallt om man ska vara ute. Men ska man vara fin får man lida pin! Det återstår att se vilka det blir, båda passar faktiskt. Silvriga smycken och fint målade naglar blir perfekt till!
Jag kom på ett till dilemma, rakt eller lockigt hår? Lugg eller utan lugg? Åh vad det är svårt att vara tjej ;)

  
         

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker de högra skorna. Och utan lugg. Puss

2009-12-27 @ 14:02:22
Postat av: tojjan

grymt snygg klänning och grymt snygga skor,benjamin! ååha!



föresten jag sprang förbi och köpte min skor idag hihi

2009-12-27 @ 18:35:56
Postat av: Mikkan

Du kommer ju se perfekt ut i vilket fall! Jag håller nog med om de vänstra skorna! Och klänningen vilket kap! lockar och utan lugg är vad jag tycker! För lugg är busigt och det är inte nyår, hihi. Ska du vara med på hyrningen ?:)

2009-12-28 @ 00:07:36
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: svar;

tack du :)



åh härligt vickan hihi! man mår såå bra när man får nya skor haha ;)



Ja men precis, så tänker jag med, lugg ska man ha till rakt hår ;) Nej jag ska nog inte vara med att hyra, vet inte vad jag ska göra än eller vart jag ska vara så jag kan nog inte vara med att hyra. Men om jag är i tärnsjö kommer jag nog förbi ;)

2009-12-28 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0