....

Det är någonting som inte står rätt till, jag har ingen "glöd" justnu känner jag. Allmänt opepp på allting, men de kan nog bero på att jag mår som jag gör. Har mått illa i ungefär tre dar i rad, (får säkert magsjukan igen, eller ännu värre, grisinfluensan?! ) och igår hade jag antagligen feber. Varför ska jag behöva vara den som är sjuk hela tiden, tål liksom ingenting? Blir sur för ingenting, känns totalt värdelöst. Mår jag inte bra imrgn vet jag inte vad jag tar mig till, dehär suger!! Man blir ju bara allmänt deppig ..

Ursäktamig, men jag kände verkligen för att klaga ur mig lite, det blir nog bra snart :)



Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Bra där!

Ut med aggressionerna, man skall prata ut när man känner sig nere.

Hoppas du inte blir magsjuk, eller får influensan...

Men jag tror att du kanske är trött, efter all plugg och att din kropp känner av att de börjar lukta student!! Så kanske är illamåendet bara ett litet pirr inför studenten och körkortet!



Kram

2009-12-03 @ 08:55:45
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

Postat av: svar;

Santsant Carro, man blir bvara så arg när man inte får vara frisk! haha ja de har du nog rätt i, man blir ju lite nervöös ;)



Jodå min torsdag har börjat rättså lugnt :)

2009-12-03 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0