mån19.10

Kort skoldag - bara två lektioner, fast naturkunspapslektionen vart kaos. Vi fick reda på idag att vi skulle ha redovisning på fredag som ska vara 20 min, och vi har knappt börjat ..!? Så jag kommer sitta spikad framför datan i veckan för att försöka få klart de. Träffade pappa på stan när jag gick och väntade på att min körlektion skulle börja, så vi käkade lite på MAX för att fördriva tiden (; yam!

Frisören imrgn då, vet inte än hur jag ska ha det, men de blir nog ingen större skillnad. Skulle ha sminkat Lisa&Elin imrgn också eftersom dom skulle knäppa kort på GUC, men det vart ändringar så de blir nästa tisdag tror jag.

Fotbollsträning ikväll också, ska bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0