önskelista

Snart är det somsagt julafton, om ingen har missat de? Jag har gjort som alla små söta kids - gjort en önskelista! haha.

  • Presentkort på Stadium, makeup store, H&M, Cubus m.m
  • Dust it - pulver , Osis
  • Pengar
  • Klocka (fast den måste jag välja ut själv, petig som man är haha)
  • Parfym - Escada, sunset heat eller Escada - moon sparkle
  • En chihuahua
  • Smink - foundation, kajalpenna, mascara bla bla bla .. det är obegränsat ;)
  • Nagellack i kralliga färger
  • Värmeskydd till håret (innan man använder plattång osv)
Finns nog mycket mer också, blir glad av vilket som hellst såklart! Fresten, jag glömde en viktig sak .....

  • EN VIT JUL!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

chihuahua beställd

2009-12-06 @ 10:00:16
Postat av: Caroline Malmqvist

Jasså, du hann före.... :-)

Jaja, få får väl jag fixa....hmmm

nu blev de svårt....jaja, jossan, du får se på julafton vad de blev.....

2009-12-07 @ 08:13:39
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: svar;

haha en chihuahua kan jag nog bara drömma om (a)

2009-12-07 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0