cubus

Slööö söndag, knappast gjort någonting vettigt!
Imrgn börjar praktiken & jag har provat på att jobba med en hel del av vad vi lär oss i skolan , t ex;
  • jobba med smink, sminkskola i sthlm, Mariart
  • sälja smink/parfym/hudvård, ParfymeriL
  • naglar, sagokristallen
Så nu tänkte jag prova på att jobba med kläder! Jag Linn och Tiffanie ska vara på cubus på gågatan mitt i uppsala. Hela veckan, sen varje torsdag fram tills vi slutar skolan, skönt. Så nu hoppas jag att ni kommer och hälsar på så jag kan hjälpa er med era klädproblem ;)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Se till å visa framfötterna nu då så kanske du har ett extrajobb där... Cash is king ;)

2009-11-16 @ 09:48:14
Postat av: Caroline Malmqvist

Gu så roligt....

Hoppas jag kan ta och masa mig dit nån dag :-)



Kram

2009-11-16 @ 11:58:07
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: petra

det låter bra :) då kanske man kikar förbi då ;)

2009-11-16 @ 16:36:42
URL: http://lillasysterpetra.devote.se
Postat av: tojjan

åååha hur var första dagen? :D PUSS <3

2009-11-16 @ 17:55:57
Postat av: svar;

Jaaa de ska jag göra! de tycker jag ni ska göra ;)



Första dagen va bra, men lååååååååång! din då toj? :D

2009-11-16 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0