åhnej ..

NEJ NEEJ NEEEEEEEEEEEEJ!!!! Fanfanfan, hur lyckas jag?! Jag blir ALLTID smittad av allting, jag hatar det! All peppar jag har ätit har varit i onödan, fy. Fick iallafall magsjukan inatt för er som inte förstår, stackars mig .. Men en bra sak är att jag fick den inatt, för då hinner jag nog bli frisk tills imrgn eftermiddag när jag&jossan ska göra en efterlängtad grej! wiho :D För skulle jag få de nu ikväll/natt hade det nog vart kört .. Så lite tur i oturen.  Hoppas att alla håller tummarna för att jag mår helt bra imrgn, känner mig faktiskt redan bättre :)

Jag som skulle hem till min älskling ikväll, blir väl ingenting av med de. Skulle inte vara så bra ifall jag smittar ner hela deras familj .. Händer ju inte allt för ofta att vi är där i veckorna, blir oftast hemma hos mig eftersom han bor mitt ute i skogen ( ungefär ) haha, så det blir så svårt att ta mig till bussen på mornarna eftersom jag inte har körkort, men om ett tag blir det ändring på de! Så vi är säkert här hemma ikväll, om han ens kommer, beror på hur jag mår. Vore helt sjukt om han inte blivit smittad faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0