P&A

Efter skolan åkte jag & emina hem till sabina och hade det trevligt. Käkade lite först, sen satte vi igång med att göra egen peeling och ansiktsmask! Väldigt bra tycker vi, eftersom man fick as mjuk hy efter.

Peeling - 2 msk socker & 1 msk flytande honung. (kan behövas pyttelite vatten)
Ansiktsmask - Mosa avokado med gaffel eller mixer, och smeta in i ansiktet! Kan tillsätta lite olivolja om man vill. Skölj bort efter ca 10-15 min.


Nu har jag kommit hem iallafall, och jag är svin trött. Imrgn ska jag&jeppe åka till stockholm och shoppa & äta med Sofie & Nicke, så jag måste vara utvilad - godnatt : )








Kommentarer
Postat av: Mikkan

Detta ska jag testa någongång örrudu !;)

2009-10-03 @ 13:23:38
URL: http://mikaelanordin.bloggagratis.se
Postat av: svar ;

gör de, as bra :D

2009-10-03 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0