, , ,

Alla undrar varför jag plattar mitt hår varje dag, jo för att det är lockigt såklart? Men när jag säger det till folk så säger alla att jag INTE har det, förstår inte varför? Här är iallafall den lockiga sanningen till er som inte tror på mig ;)
Varför plattar jag då håret varje dag, när jag ändå har lockar som endel tycker är så fint? Jo det ska jag tala om. För att dom ska bli sådär på bilden, så måste håret självtorka - vilket tar flera timmar. Och jag orkar inte gå upp ungefär 3 timmar tidigare på mornarna bara för att få lockigt hår, jag är väldigt morgontrött.
Då är det säkert flera som undrar varför jag inte bara låter håret vara blött när jag går till skolan så det kan torka där? Nej för då blir det fult och lockarna blir inte lika som när man är inne, eftersom det blåser och har sig ute.
Eftersom jag aldrig har lockigt, så har jag inte riktigt vant mig vid dom, men skulle säkert kunna tänka mig att ha på fest eller något, kanske blir nästa fest, who knows?

Suck on that ;)


Kommentarer
Postat av: Storkesin

Men lilleplutt. Du e ju så söt. Tycker ditt lockiga hår var jättefint. Ha så nästa gång vi ses :)

puss

2009-10-18 @ 14:51:17
URL: http://Twitter.com/lillvilch
Postat av: sabina

Tycker verkligen att du ska köra på det nästa fest :Ds

2009-10-18 @ 15:47:52
URL: http://ssabinaa.blogg.se/
Postat av: svar ;

Ja vi får köra på de då :D

2009-10-18 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0