Klädtips

Har du problem med att hitta kläder som passar bra? Eller bara allmänt känner att allt i din garderob sitter fult? Så känner jag väldigt ofta, och vet ni vad man gör då? Jo sörrö det ska jag tala om, man går in till pappas garderob, letar upp en fin stor skjorta som du tar på dig & slänger på ett skärp i midjan - and voilá! Du har en ny outfit ;) Har räddat mig många gånger, blir precis som en oversize tröja!
Säkert många som har provat, men för er som inte har tycker jag att ni ska gå raka vägen in i era pappors garderober! Ni som tycker att det inte alls ser bra ut kan ju använda era tråkiga kläder ;)

Så pappas skjorta vart alltså kvällens räddare, trevligt! Bilder bjuder jag på imrgn.



Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Bra tips!

Synd bara att min pappa bor långt borta.....

2009-11-02 @ 13:15:06
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0