lördag.

Jaha, då har man vart iväg och tränat lite fotboll då. Tärnsjö ska starta ett damlag så om det finns folk som är intresserade är de bara att komma och träna! Ju mer folk - desto bättre. 
Träningen började iallafall 9, så jag fick gå upp 8, fast var ändå inte så trött. Gick väl .. ah .. sådär? Har ju inte spelat fotboll på flera år, och det var nog ungefär ett år sen jag anstängde mig såhär mycket, så konditionen är inte på topp kan man säga .. Men den kan man träna upp, nu när jag ska bli nyttig och hälsosam ;)


Lite uppdate på tungan då, imorse vaknade jag halv 7 - AS ONT! Upp ur sängen och köttade på med lite is, och när jag vaknade så var den lika svullen. Åt lite yoghurt- saltvatten - tandborstning - munskölj - aloevera - is = BRA TUNGA! Nu gör det inte alls lika ont som imorse, är nog lite för att jag öste på med is igårkväll, bra gjort av mig (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0