nattbloggning.

Har försökt ettrat lite med designen på bloggen för den är inte speciellt snygg, men jag har ju inte haft den så länge så jag är fortfatande sämst på att fixa så det blir snyggt. Men det får duga så länge, det är trots allt inte designen som är det allra viktigaste.

Jag&Jennie har inte gjort så mycket alls idag, mest tagit det lugnt och kollat på Wallander - Prästen, bra där! Skjutsade henne till bussen sen kollade jag och mammi på Freaky Friday, kommer aldrig tröttna på den filmen! Strax ska jag dejta kudden och kolla på Green street hooligans tror jag, verkar bli mycket film idag. Men vad gör de? Mest skönt om jag får bestämma :)
Imorgon funderar jag på att baka bullar? Väldigt länge sen och det är sjukt gott, får se ifall jag orkar med det. Den som väntar på något gott - väntar alltid för länge . . Men imorgon kanske det blir av? Det återstår att se, gotnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0