nyttig .. ?

Har kommit på en sak, eller ja, jag har väl vetat det väldigt länge. JAG ÄR JÄTTE ONYTTIG!! Det är faktiskt sant, och jag måste verkligen börja ta tag i det. Man köper chips godis läsk osv osv på helger, sen finns det kvar när det har blivit måndag & då är man där och pillar i chips/godispåsen och stoppar i munnen! Känner att det funkar inte riktigt längre.

Så från och med nästa vecka (skulle egentligen börja idag men det slank ner lite chips) så blir det ingenting onyttigt i veckorna, punkt slut! Jag ska även börja träna, och vilken sorts träning återstår att se. Jag ska ta tag i mitt liv, vilket verkligen behövs. Och ni som tror att jag tänker börja banta tror helt fel, för det behöver jag inte. Finns säker ni som tycker att jag är fjantig också för att jag ska börja med detta, ni kan gärna fortsätta tycka det, i don't care ;)






Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller på dig jag Jossan. Vi går i samma fåtspår...

2009-10-13 @ 09:20:36
URL: http://twitter.com/lillvilch
Postat av: svar ;

bra kesin (:

2009-10-13 @ 11:16:29
Postat av: petra

samma här, mina tänder kommer fösvinna för så mycket snask som jag äter i veckorna :O usch !

2009-10-13 @ 13:29:42
URL: http://lillasysterpetra.devote.se
Postat av: svar;

haha ja det är inte okej!

2009-10-13 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0