ohno!

Både mammi och pappi har magsjukan, OHNO! Så jag har stängt in mig på rummet, ingen av dom får komma in! Jag har även paxat stora badrummet, som bara jag får använda, dom får gå på lilla - my rules ;) När någon i närheten har magsjukan inbillar man sig alltid att man mår illa, varför? Det gör iallafall jag, eller GJORDE.

Nelly tipsade mig om att man ska äta pepparkorn för att inte bli smiddad, så vad gör jag? Går till närmsta pepparskåp och tar fram peppar, både krossad och hel. HÄR SKA ÄTAS! Proppar i mig ungefär 10 st, och nu inbillar jag mig att jag inte mår illa längre. Men det är de som är grejen med att äta dom, man ska inbilla sig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

samma braiga tips som jag gav dig förra vintern :) funkar fint!

2009-10-20 @ 22:38:03
Postat av: Anonym

samma braiga tips som jag gav dig förra vintern :) funkar fint!

2009-10-20 @ 22:38:37
Postat av: svar ;

kommer inte ihåg att jag har hört de nångång ;o

2009-10-21 @ 10:59:20
Postat av: Anonym

Men goding, det ska vara vitpeppar! Annars funkar det inte ;)

2009-10-21 @ 18:23:58
URL: http://lisadubbelv.blogspot.com
Postat av: svar ;

jag har hört svartpeppar av flera, jag får äta båda då :D haha

2009-10-21 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0