om lördag

Nu sitter jag här, har tränat, sminkat&målat naglarna på mamma som ska på halloweenparty! Snart ska jag in i duschen, för ikväll blir det fest hos Martin & Carro :) Vad ska man ha på sig tro?
Snart är lovet slut också, skit! Man gör aldrig någonting vettigt på loven, man sover bort dagarna?! Inte bra inte bra ..
Igårkväll satt jag bara hemma och kollade på idol.
Någon mer än jag som tycker att idol är dåligt i år?
De tycker iallafall jag, men ändå kollar jag. Varför kan man ju undra?
Nej nu ska vi inte vara deppiga, utan göra de bästa man kan av sista dagarna på lovet!



Säg inte att du inte kan en sak, förräns du har provat det

Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Snäll du är, skall också måla mina naglar...



Klädstil ikväll...hmm...får väl bli nåt lakarn i garderoben samt knappar som ögon- Tror du man liknar spöket Laban då?? hihihi

Nä, jag vet inte än...har ju hela 2 timmar och 10 min på mig att bestämma mig :-)



Visste inte att du haft lov denna vecka, gu så skönt- håller med, man sover bort loven, men de är skönt de me :-) Man behöver få vila upp sig lite...



IDOL 2009 = suger....inte rolgit i år....så jag slutade kolla efter alla roliga uttagningar i början av säsongen... Nä, skall städa av de sista nu.



Ses snart.



Stor Kram

2009-10-31 @ 14:52:09
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: svar;

Kom så kan jag måla åt dig om du vill (; målade orange på mamma, blir nog samma för mig!



haha ja lakan får de bli, lätt och så känner ingen igen en ;) ja men man sover alltid bort lov, inte bra ..



Jaaa bra att någon håller med mig angående idol, de är inte alls bra ;o



ja snart ses vi!

2009-10-31 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0