snö

Nu har den förbasskade snön kommit!! Jag hatar vinter, man ska alltid behöva frysa ihjäl så fort man sticker ut huvudet utanför dörren. Snöslask är det absolut vidrigaste jag vet, man blir så blöt om fötterna, usch och fy. Det kan vara rättså fint när det är tjockt med snö, klarblå himmel och solen lyser & när det är så kallt så det biter i kinderna. Ska det vara så ska det. Men som tur är har inte snön lagt sig kvar på marken. Mycket skönt. Den ända bra saken med vintern är att man kan åka pulka haha! För skidor hatar jag, jag kommer aldrig ställa mig på ett par skidor igen sen jag & sabina störtade i barnbacken i Kungsberget och åkte rakt in i liften för jag inte kunnde stanna .. haha. PULKA SKA DET VARA ! (:






Kommentarer
Postat av: Sabina

haha, fyfan. ALDRIG mer skidor!! Svin läskigt!

2009-10-14 @ 23:13:58
URL: http://ssabinaa.blogg.se/
Postat av: svar ;

haha nejnej fyyy fan!

2009-10-15 @ 11:25:09
Postat av: mallan brallan

snyggingar längst ner ;);););)

2009-10-16 @ 22:55:37
Postat av: svar :

men visst är dom ;)

2009-10-17 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0