tillåt mig små le,

Soft dag idag igen, letade i tidingar efter olika stilar bara, och andra hade vi nagelförlängningskurs så då satt vi mest och målade naglar & jag gjorde lite puttinuttigt med rosa på vickan. Jag har vart lika speedad i skolan idag som jag var igår, måste vara något fel på mig. Har man gått en lång dag från halv 9 till halv 5 så är man trött & garvar åt precis allting. Ännu värre blir det när jag är med carro, förstår inte hur vi kan skratta åt så egentligen tråkiga saker .. när man skrattar så mycket att man nästan kiknar åt en som hostar, då har man väl ändå nått gränsen? haha den gränsen når nog jag och carro ganska ofta, men roligt har vi!

mamma fyller år idag också, grattis mamibami! <3

En sak till bara - nästa fredag ska vi prova ut studentmössor, dåligt taggad man kommer bli då! wihoooo














Kommentarer
Postat av: petra

tjusigt!

2009-10-02 @ 15:36:26
URL: http://lillasysterpetra.devote.se
Postat av: Carro

haha vi är sååå roliga :D

2009-10-02 @ 18:35:15
URL: http://pallopin.blogg.se/
Postat av: svar ;

tack petra!



haha vi är bäst :)

2009-10-02 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0