Tisdag.

Jag säger bara BLÄ! Idag mår idag illa igen, åh. Men jag hoppas fortfarande på at t jag inbillar mig? Kanske borde äta lite pepparkorn . .
Stannade iallafall hemma idag, vore sliskigt om man skulle börja må ännu mer illa i skolan. SNÄLLA, LÅT MIG SLIPPA MAGSJUKAN! Jag tänker köra på samma regler idag, inlåst på rummet så det inte kommer in nå baciller, och stora badrummet är mitt, för jag har verkligen inte tid med att bli sjuk nu! Körlektion imrgn som jag inte tänker ställa in, sen på fredag händer det också en väldigt rolig grej, vore inte så roligt om man har magsjukan då. Vi hoppas på det bästa. Linnea ska fresten fixa min design på bloggen idag, spännande! Kan ju inte bli sämre än vad de är ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

bebe, miss u

2009-10-20 @ 14:52:10
URL: http://maddiee.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Bra att du stannar hemma o kryar på dig.

Hoppas du slipper magsjukan.....



Körlektion- va spännande.

Vart ligger körskolan?

1:a gången i körskolan? Eller har du varit där förr?



Party låter inte helt fel- hoppas ni får roligt!



Kram

2009-10-21 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0