usch

Är det ingen som tycker att man är allmänt sliskig på hösten/vintern? Jag säger bara usch, ingenting går som man vill när man har kommit till denhär tiden på året.

Man är blek eftersom det inte finns någon sol att sola sig i, man kan ju sola solarium men det är inte samma sak, man saknar den äkta fina solbrännan!


Håret flyger åt alla håll för det är elektriskt & så ligger det helt platt - vidrigaste jag vet.


När man sminkar sig blir allt bara ändå helt fult och trash efter nån timme



Haha det låter som att jag är värsta sliskbomben, fast så är det nog inte riktigt. Men man känner sig faktiskt mycket fräshare på sommaren, sorjligt med sant.
GE MIG SOMMAR & VÄRME NU!




Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Håller med- sommar kom hit igen!!!!!

2009-10-26 @ 10:14:04
Postat av: emma

håller med:(

2009-10-26 @ 13:12:06
URL: http://trotvivel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0