benjamin.

Skoldagen slutade med shopping, sen drog jag & min benjamin (victoria heter hon egentligen, så det inte blir missförstånd) hem till mig, käkade & kollade på idol. Efter ett tag drog vi ut och gjorde östervålas befolkning osäkra på en mycket stadig cykel! eller? Ja den frågan kan ju diskuteras.
Vi har iallafall haft mycket kuligt (: även fast vickan nyser stup i ett.



Dagens konversation ;

Random person; - ursäkta, har ni cigg på er?
Jag&benjamin; - nej tyvärr,
Jag efter några sekunder; - vi använder inte cancerpinnar fresten!
Random person; - eh okej , haha ..
Benjamin ; - HAHAHA!






Klockan råkade bli över 00.00, men dagen jag skrev om är iallafall FREDAG !

Kommentarer
Postat av: benjamin

åååha såå kuuuligt :D

2009-09-19 @ 00:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0