dagenefter.

igår var det fest i kanickebo, så vi drog en liten förfest här innan. Eftersom folket kom kvart i 7 med bussen & dom skulle äta och så innan, så vart det inte mycket till förfest kanske, men de va trevligt ändå :) jag har kommit på för ett tag sen att jag är välidgt trött på festerna häromkring, alltid samma folk, samma saker som händer, ja ni förstår . .
Men tack tjejer för ni ville komma & tack älskling för skjutsen!

Idag mår jag som jag mår & därför ska jag lägga mig och kolla på en film under mitt duntäcke, det gillas. Ikväll ska jag vara barnvakt åt Tedde med jesper , blir nog en lugn kväll :)













fick ingen bild på sabina, men hon var iallafall med också!

Kommentarer
Postat av: petra

låter som du hade trevligt ändå :)

nu vart de suveränt med bloggen å hela designen !:D

2009-09-12 @ 14:53:00
URL: http://lillasysterpetra.devote.se
Postat av: jooos

ja de hade vi :)

haha tack , men den är fortfarande rosa för mig?! haha men men , huvudsaken att den inte är de för andra :D

2009-09-12 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0