hm ..

skolfoto imrgn, vilket innebär panik.
Som alla andra år dagen innan skolfoto är det alltid panik- vad ska man ha på sig? hur ska håret vara? ska man sticka ut, eller vara en tråkig människa som ingen lägger märke till? alla dessa problem, år ut & år in.
Hellst av allt vill man bara ha vanliga kläder som inte är speciella alls, men eftersom jag går styslit har man ju ännu mera krav på sig hur man ska se ut, kan jag själv tycka. Usch så svårt & vilka krav man har på sig som ung tjej ;)
Kanske ska skippa kortet helt och hållet? de skulle nog jag & emma hellst av allt vilja, men eftersom det är sista året så får man ställa upp för laget.

Nu blir det tv-tittning & efter de måste jag ta tag i kläderna, så man har de klart tills imrgn så man slipper så på morgonen och ha ännu mera panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0