onödigt.

Kom till skolan och kom på att jag bara hade en enda lektion idag, gud så onödigt! Gick iallafall och beställde körlektoner efter skolan, jag är på gång nu alltså! Känns mycket bra ;) Stickade tröjan jag köpte i lördags har redan gått sönder efter en gångs användning, så jag ska få en ny av dom! Skulle egentligen ha träffat erika efter skolan , men hon skulle till tandläkaren så kanske blir imrgn istället! saknar dig gumman

Ska tvinga stackars lilla mamma att åka med mig till affären och löpa läsk, känner att jag måste ha de! Pappa den jäveln har ju fresten åkt till grekland & jag är inte alls avis, vem vill åka dit liksom? okejdå, kanske jag ..
Idol ikväll för dom som inte vet, såg de nu! Tydligen kvalvecka där vi tittare ska rösta, måste kika (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0