Skolan

imorse när jag vaknade vad jag verkligen stendöd, hur trött som hellst! pallrade mig upp upp ur sängen efter många om och men för att spendera en LÅNG dag i skolan. Började med att vi fick lära oss ansiktsmassage, verkligen skönt!
Lite senare på eftermiddagen gjorde vi nagelförlängning på FR3 (frisör 3:orna för dom som inte förstog) och min kund vart jättenöjd, pjuuoh!

Nej nu ska jag lägga mig och vila tills min älskling kommer, då blir det idol för hela slanten (:


 

 

före

 

 

efter
Man ser väldigt dåligt hur de ser ut, men vad gör de om 100 år?






Kommentarer
Postat av: Carro

åhhh småttiskönt!

2009-09-11 @ 12:51:50
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0