valborg

Idag finns faktiskt ingenting intressant att skriva om, om jag ska vara ärlig. Skola och träning är det som dagen får stå för :)
Men jag har upptäckt en sak .. Kollade i min almanacka imorse och insåg att det är VALBORG NÄSTA FREDAG?! Helt sjukt fort dagarna nu. Och vad ska man hitta på då? Stan på dagen iallafall, äta jordgubbar och dricka campange ;) Hoppas bara på att det är fint väder, men vi brukar ha tur på dagen iallafall & de är huvudsaken!

Här är några få bilder från förra valborg





Kommentarer
Postat av: Sabina

nej men gud, jag lag upp bild på bdb för ett tag sen om de där, men det slog mig aldrig att det är NÄSTA fredag!? ;o VAFAN ska vi göra ?

2010-04-19 @ 18:41:14
URL: http://ssabinaa.blogg.se/
Postat av: svar;

haha jag veeet, fick PANIK när jag kom på de imorse! Jag vet inte ;o ?

2010-04-19 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0