en dag i stockholm

Väldigt mysig dag i sthlm med eve måste jag säga! De va så sjukt längesen vi träffades så vi hade en hel del att prata om!
Var inne på BikBok och Eve skulle prova jeansshorts, och när hon är klar och vi ska gå därifrån så hittar inte människan sin mobil, så vi slet i alla kläder och väskor där inne och hade panik som heter duga. När vi nästan hade gettt upp sa jag till henne; du la inte mobilen i fickan på jeansen du provade?
"JAAAAAAMENJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de gjorde jag!!!!!!!!!!!!" och självklart låg mobilen där och väntade på oss!
Smart tjej, haha men fick oss ett gott skratt iallafall :D Grymt fint väder har vi haft det också, så de kan inte ha blivit bättre. Hittade sakerna vi va ute efter också, fick med mig en höstkofta med mig också, kan visa sen kanskeeee.

tack för en bra dag <3








Kommentarer
Postat av: evelinanana

HAHAHA. jag är så jävla sär!

tack så mycket för en härlig dag! Det var jätteroligt :) <3

2010-08-14 @ 11:27:42
URL: http://evelinanana.blogspot.com
Postat av: svar;

hihi du är bäst :) <3

2010-08-14 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0