uppsala

Tja bloggen. hehe.
Idag har det vart en smockat dag måste jag säga! Började med att jag åkte till Uppsala och gick på en kurs 9.15 - 11.15, efter de träffade jag vickan&sabina på stan. Drog en sväng på donken som vanligt sen knata vi runt lite på stan! Handlade present till Bino också eftersom hon snart fyller 20! Klockan tre igen skulle jag på möte och sen vart det raka vägen hem, fick åka bil också, hatar buss.

Nu är jag helt slut i kroppen, inte bra att gå runt på stan när man är sjuk men var faktiskt tvungen idag.








Kommentarer
Postat av: Victoria

Fy usch vilken bild på mig och syrran !!

2010-12-01 @ 22:24:31
Postat av: Victoria

Fy usch vilken bild på mig och syrran !!

2010-12-01 @ 22:25:17
Postat av: svar;

jättefin ju! :) du får säga till om jag ska ta bort!

2010-12-02 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0