stress

Äntliiiiiiiiiiiiiiiiigen. Den här dagen alltså, finner inga ord. har vart sjukt stressad hela dagen, och när jag kom hem 16.15 skulle jag handla för jag skulle steka pannkakor tills klockan va fem, åh stress. Såklart va äggen slut när jag skulle handla så vart skogstokig, och så var jag tvungen att hinna plocka undan massa skit för halv 6 skulle vi få främmande.

Äntligen säger jag bara. Nu kan jag koppla av för nu är allt klart. Men det har det hänt en dålig grej, eftersom jag har vart så stressad hela dagen och kopplar av nu, känns det som att mitt huvud håller på att sprängas och min kropp är öm och skakar. Hoppas det är bättre imrgn.

Tröstdrack lite chailatte och åt lussebulle på stan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0