våla - bajen fans

Hejpåeeeer.
Idag har jag tyvärr inte haft tid att skrivit någonting här på min lilla blogg, har haft fullt upp!
Åkte och hälsade på Jennie mitt på dagen ett tag och direkt när jag kom hem åkte jag&madde och kollade på hockey i våla. Östervåla mötte Bajen fans, och de va ett himla drag måste jag säga (för att vara i lilla våla). Stockholmare kom dit med bussar, typ 5 poliser va där inne och höll koll att det inte skulle bli nå tjaffs. Och jag menar, nu snackar vi inte globen-storlek i vålas ishall, det är mycke litet. Så jaaaaa, lite väl översatsigt var det nog, men de är alltid roligt.

Spelade in två videosar men dom vägrar att laddas upp på youtube, så de får bli lite senare dom kommer in här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0