LOCKAR

För att mina självlockar ska komma fram så måste jag låta håret självtorka,(i flera timmar!!) för om man fönar som vanligt blir de bara massa tok & de har gjort att jag aldrig har lockigt. Men jag kom på en sak för nån månad sen, jag kan ju använda mammas "lockhårfön". Man sätter bara fast dendär grejen på hårfönen och börjar föna, så kommer självlockarna fram i håret, hur bra som hellst! Sparar tid gör man också (; Hur smart som hellst! Slänger såklart i lite bobbys extreeme mousse i håret innan jag börjar föna, funkar perfekt!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Kanonfint Knorris! Nu får du ta och ha lockigt oftare ;)

2010-01-27 @ 17:24:19
Postat av: svar;

Jadå, hade de idag faktiskt =D

2010-01-27 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0