not afraid



Gårdagen då

Skulle först på allsång i harbo men så vart det inte eftersom det regnade så mycket så Jossan&Linnea ville dra på ferre i våla men de ville inte jag. Så jag låg hemma och hade tråkigt ett tag, men ringde Sannis och vi styrde upp lite! Åkte till henne för att föra lite, sen drog vi hem till Mackan som hade fest och de slutade med att vi GICK fram till Puben.

Bråk överallt och vi hade verkligen ingen skjuts hem & bussarna gick inte så det slutade med att jag gick fram till polisen (haha så typiskt mig) och frågade om dom skulle till våla och om jag&madde fick åka med, men de skulle dom tyvärr inte så vi fick tillslut åka med snälla Albin hem, tack för de =)


Nu sitter jag & öser i mig vatten för klockan 17.00 är det match mot hagby!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha. Du är inte klok Lisabeth ! Det har du aldrig vart :)

2010-06-14 @ 16:59:40
Postat av: svar;

haha jag veeeet!

2010-06-14 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0