INNA








Kommentarer
Postat av: Ella

Hejsan :) Jag gillar din blogg jätte mycket och jag tänkte fråga lite frågor till dig om stylist som du håller på med.och jag undrar om du är duktig på att rita? alltså om det har någon betydelse när man ska hålla på att sminka så mycket, om det är en fördel att vara duktig på de? och sen så vill jag bara säga att jag tycker du är jätte fin!:)

2010-05-04 @ 19:45:39
Postat av: svar;

Heej! tack snälla du :)

Jag är inte så jättebra på att rita om man säger så men jag har klarat mig fint ändå. Men såklart att man har fördel om man är duktig på att rita, eftersom smink och sånt handlar om att skapa ;) hehe. Sen har vi fått rita lite grann i skolan också, så absolut har man hjälp om man är duktig på att rita, men somsagt jag har klarat mig fint iallafall :)

2010-05-06 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0