22.27

Hm, någonting har vart fel med min blogg idag för endel, man har inte kunnat gått in på den. Har fått tre samtal från mina vänner som har frågat om jag har lagt ner min lilla blogg?! SÅKLART INTE. Mig slipper ni inte än. Så försvinn inte här ifrån, allt är nog som det ska imorgon.

Har umgåts lite med madde idag på dagen, taggade till pizzerian eftersom hon var hungrig, jag kände mig bakfull (drack inte en droppe alkohol igår) men så kan det vara ibland. Nu på kvällen har Jeppar varit här!


Jag vill ta studenten igen, jag vill ha studentskiva igen.




Kommentarer
Postat av: Sabina

Min har inte heller funkat! :S

2010-11-21 @ 22:46:37
Postat av: Anonym

Det har varit fel på de flesta bloggarna idag, men nu funkar de :)

2010-11-22 @ 00:35:50
Postat av: svar;

jaha, va bra att det inte bara var min isånnafall då :)

2010-11-22 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0