uppsala

TJA BLOGGEN.
Som ni vet så har jag vart i stan idag på två möten jag vart lite klokare av, gick brabra. Säkert många som funderar vad jag sysslar med om dagarna egentligen, ja de kan ni fortsätta med ett litet tag till :) Skulle även köpa fotbollsskor (inneskor) men det fanns verligen ingenting så jag vart lite smått irriterad. Men i sista sekund hittade jag ett par godingar som passade mina små fötter utmärkt, lägger upp bild på dom imrgn!


jag ser sjukt vindögd ut, haha! Kollar åt sidan på något vis, men det ger jag blanka tusan i.






Kommentarer
Postat av: petra

du är söt även fast du e lite windy ;)

2010-11-11 @ 19:17:51
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: svar;

tack då sötnos (a)

2010-11-11 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0