18.31

Den här dagen har bara swischat förbi även fast jag inte har gjort någon nytta alls. Har vart utanför dörren en gång och hämtat posten, det är ungefär de jag har gjort idag. Man orkar liksom inte göra nått när man är sjuk, dumt.

Sen kom jag på en sak; att alla mina solbrillor har gått sönder, antingen helt totalt eller att ett av glasen har försvunnit. Ännu mera dumt. De stör jag mig på, kan ju vara bra att ha brillor såhär års när solen bara köttar in i ansiktet!
Nu blir det soffläge och vänta på att paradise hotel ska börja, senare är det ung&bortskämd också. Sen fotbolllllll, brakväll. Ronaldo vs Messi.

Sen ska jag tillägga en sista sak och det är att min röst sviker mig totalt, den går åt vilka håll den vill, dum dummare dummast! Jag låter som en 13årig kille som just kommit in i målbrottet + skrikit lite för mycket. NEJ nu ska jag sluta skriva innan ni tröttnar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0