zelda

Åh, Kicki har köpt en sån cjutig hund som vi hälsade på igår. Lilla Zelda. Så lurvig så man inte ens ser ögonen knappt, jag vill också ha en hoooooond!
Synd bara att jag är allergisk mot endel hundar och katter, blir förkyld som en tok.

Igår när jag var hos Jossan och gosa med hennes katt ville jag bara plocka ur mina ögon och lägga dom i ett glas kallt vatten, gosh vad det kliade!
Jag vill iallafall ha en liten chihuahua, det är det absolut värt, man kan ju ta allergitabletter? Fresten så känner jag inte av alla hundar heller. Ska nog hitta en som passar alldeles utmärkt till mig och min allergi!

pluttis




Kommentarer
Postat av: Sabina

shit vilken sööting! :D

2010-11-24 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0