JJ

Nu ska jag tala om en sak för er, ända sen jag har vart liten har jag vart ett Jimmy Jansson-fan ända ut i fingertopparna, så är det bara. (För er som inte vet så var han med i Fame Factory) Han var faktiskt i Östervåla och sjöng för flera år sen & han tog min hand och sjöng till mig - jag började gråta & darra lite lätt. Fjortis? Nej bara lite kär. JAG VAR UNG!

Såklart är jag vän med han på facebook & nej jag är ingen stalker efter han även fast det låter så, men jag var bara tvungen att skriva till honom att hans nya låt är BRA, gissa vad? HAN SVARADE. Nu kan jag sova gott!




Kommentarer
Postat av: Mikkan

Och där gick Korres stora dröm i uppfyllelse :D

2010-10-14 @ 10:51:38
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: svar;

haha verkligen! :D

2010-10-14 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0