14.53

Hello darlings!

Har nyss kommit hem ifrån Jesper, det vart en lugn kväll igår. Kollade på matchen sen åkte jag dit, vi käkade lite sen kollade vi mest på tv sörrni.

Har lärt mig att äta en asgod sak. Ta två mjuka tacosbröd, ha på lite smör, skinka och ost imellan dom två. Sen steker ni dom ett tag så dom blir lite bruna, MYCKET GOTT! Smakar som toast.

Nog om det, här är iallafall tre små söta saker jag fick med mig hem från IKEA. Tre små råttor som man kan ha i fönstret eller vad som hellst, jag som älskar gosedjur.






Kommentarer
Postat av: Vider, saknar dig !

haha håå, sånna där råttbjörnar har jag meeee : D

Dom står här på min lilla bänk, fast dom är skittråkiga, kollar bara upp i taket : P

2011-04-10 @ 16:31:02
URL: http://pallopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0