igår och nu

Godmorgon era ungtuppar!
Hann inte med att skriva så mycket igår, men jag och mamma åkte iallafall till IKEA igen för att handla in en massa saker. Efter det så drog vi och käkade på donken. Mitt upp i allt kom vi på att vi hade ju glömmt Lennart på ikea!! Så det var bara at vända igen. (Lennart är en hylla) Roligaste med allt var att mamma helt plötsligt på donken sa; "NÄMEN, vi har ju glömt lennart på ikea! Ska vi hämta han idag eller en annan dag??"

Folk som hörde måste trott vi var dumma i huvet.
Nu ska jag och Jesper in till stan och lämna in lite papper sen kika runt lite på stan.
Hemklippta shortsen & solbrillor på!




Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Hahaha, den va bra....

Ja hade jag suttit intill er hade jag nog undrat vem stackars Lennart var =)

2011-04-27 @ 12:20:22
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0