lidingö-helg

I lördags jobbade jag ett tag, sen åkte jag & johanna iväg för att glida runt i stockholm! Kom till lägenheten och då vart det storstädning för fulla muggar, tacos middag och sen åkte vi runt lite och kollade på bla Laila bagge & Sofia wistams hus, feta kåkar säger jag bara! Hittade även ett supermysigt ställe vid vattnet där vi stannade ett tag och kikade lite på båtar. Avslutade kvällen med lite kortspel och mys.

Imorse vaknade vi skaplig tid men det ööööste ner regn, så vi åkte till affären, handlade lite onyttigt och satt och svullade i oss det hela dagen innan vi skulle hem!

NUUU blir det sängen, jobb imorgon!








Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Ja, jag har läst att det går fort osv, även att det kan blöda ibland. Åh, fy så nervös man kan vara. Men vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga!



Gjorde det mycket ondare i läppen än i öronen? :)



Kram!

2011-08-08 @ 15:08:46
URL: http://atrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0