00.02

hej hej hemskt mycket hej!

Har precis kommit hem och jag ska tala om för er vad jag har gjort. Runt 5 åkte jag iväg till Gåvan för att umgås med Sanna vilket var vääääääldigt längesen! Saknat henne mycket så det var väldigt trevligt!
Kikade på film och umgicks gjorde vi. Åkte även iväg till hennes stall för att hon skulle fixa någonting, och jag är livrädd för hästar som endel av er säkert vet.
Jag var faktiskt jätteduktig, matade en häst med en morot. Vad jag rädd eller? En aning, jag sprang runt och nojade hela tiden. Varför gör du sådär? Kan den bitas? Varför ligger manen sådär? Kan den hoppa på mig?
Ja det är inte lätt när man är rädd men jag är stolt över mig själv iallafall! Hoppas jag inte luktar häst nu.

Svängde även förbi min Jennie Wiik på hemvägen, man mår alltid lika bra när man är med henne :)

BRA DAG





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0