18.39

Today har jag och Jesper varit i Uppsala, först gled vi runt och kollade lite på jobbmässan sen åkte vi vidare till IKEA och kollade, sen till Inter Sport och provade fotbollsskor och lite sånt. På tal om fotbollsskor så har jag försökt skickat efter mina skor två gånger men det blir bara fel, blir galen!! VILL HA DOM NU NU!

SVINKALLT idag verkligen, men tog ändå skinnjackan eftersom vi bara skulle gå inomhus, skulle ha svettats ihjäl annars. Fick en misslyckad, blåsig pussbild och en "outfit" bild som jeppe inte visste om, hihi. Ser ut som att han också fotar men han står och pratar i telefon faktitskt.

Kanske inte världens roligaste info men sånt är livet ibland mina vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0