dag 1 - 8 intressanta saker om mig

  1. Jag är livrädd för trappor. Har råkat klivit snett när jag var liten och gjorde kullebyttor ner för trappan. Även ramlat i Jespers trappa en gång, bland dom första gångerna jag var där (!!) Så därför är jag livrädd för trappor, speciellt hala. Går alltid i snigelfart.
  2. Jag håller alltid andan när jag ska ta egobilder. Fråga mig inte varför för jag har verkligen inget svar, men det bara blir så.
  3. Jag är väldigt sport/träningsintresserad. Har varit det ända sen jag har varit liten, och kommer nog alltid vara också. Älskar att träna
  4. Jag är alltid hungrig eller sugen på någonting. Skulle kunna äta jämt! Kanske inte stora portioner mat, men små mackor hit och dit och annat gott. Konstigt att jag vägrar gå upp i vikt.
  5. Så fort jag hör en låt så lyssnar jag alltid på texten. Det händer faktiskt jämt, ifall man hittar någon fin textrad som man kan ha användning för.
  6. Hatar när andra tar bild på mig. Ibland vid vissa tillfällen kan jag älska när någon tar kort på mig, men bara när jag själv vill. Om jag inte är berädd eller känner mig sliskig hatar jag när folk tar kort på mig, och det är nog ingen nyhet. Ego bilder tycker jag om :)
  7. Jag är en riktig sms&ringmänniska. Älskar att smsa och prata i telefon, tur att jag har vänner som är likadana.
  8. Jag är väldigt rädd om mitt hår!! Sköter om det som om det vore mitt egna barn om jag ska vara ärlig, är alltid livrädd när jag ska till frisören även fast min frisör är bäst och att jag alltid är nöjd när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0