Dag 6 - Min dag i exakta detalj

Imorse vaknade jag 8.30 hemma hos Jesper, gråtandes eftersom jag hade drömt vidriga mardrömmar som vanligt. Låg kvar i sängen ett bra tag men sen gick vi upp, fixade mig och sen åkte jag bil till Uppsala med Anna-Karin och hennes mamma.




Gled runt i Uppsala ett tag för att sedan ta bussen hem 13.15 (tror jag?! Kan ha vart 12.45 också om jag ska vara exakt som rubriken tvingar mig att vara, jobbigt)
Pratade med Rita Ida och Marris hela vägen hem ungefär, sen gick jag hem.

När jag kom hem drog jag iväg lite mail. Har känt mig hängig hela dagen så jag deckade framför tvn ett tag, sen ringde Sandy och pratade med mig fram tills maten. Resten av kvällen har bestått av tv & data.
Har även hejat fram djurgårdens seger mot aik, känns underbart!


Mer detaljer får ni inte för det blir bara massa jobbig text att läsa, så tack för mig idag! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0