60 frågor

Som jag blev utmanad av Carro att svara på.

1. Hur gammal är du om fem år?
25, nästan 26
2.Vem var den sista du träffade?
Mamma
3. Hur lång är du?
161½
4. Vilken var den senaste film du sett?
Beck - okänd avsändare
5. Vem ringde du senast?
Jennie wiik
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Jag saknar dig också<3 Till Elin


7. Vad är dagens planer?
Kolla på time out, film sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad jag ska säga, men skriver väldigt ofta sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sambosar
10. När såg du senast din mamma?
Nyss
11. Vilken ögonfärg har du?
Grön
12. När vaknade du idag?
Runt elva tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt?
va? haha, nej de tror jag inte
14. Vilken är din favoritplats?
Vet inte, men älskar att vara utomlands i värmen 


15. Vilken plats föredrar du minst?
Oj vad svårt, men kanske tandläkaren
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Svår fråga IGEN, men hoppas att jag bor någonstans med Jeppar och eh, ja jag vet inte.
17. Vad skrämde dig som barn?
Tomtar
18. Vem fick dig att skratta senast?
Skådespelarna på solsidan 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Tror det faktiskt 
20. Har du stationär eller bärbar dator?
både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I en stor Tshirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 sovkuddar, sen tre stora kuddar
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Tyvärr, men bara två gånger. Aldrig mer, fy.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Eh, beror väl på vilken årstid det är. Men barfota på sommaren och skor&strumpor på vintern


26. Är du social?
Ohja
27. Vilken är din favoritglass?
daimglass måste jag nog säga, smarr
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon?
Köpa en bil, shoppa som en idiot sen resa massa utomlands
29. Tycker du om kinamat?
Verkligen, hur gott som hellst
30. Tycker du om kaffe?
Nej de klarar jag mig utan hellst
31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller oboy.


32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover alltid som ett litet foster, på sidan liksom.
33. Kan du spela poker?
Nej
34. Tycker du om att mysa?
Love it


35. Är du en beroendemänniska?
Mja, de tror jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp, min kompis Danne!
37. Vill du ha barn?
Ja i framtiden, fast inte just nu
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska då
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool hellst, men havet är härligt utomlands
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder & skor
42. Äger du dyra smycken?
Japp det gör jag, lite halsband, armand och ringar
43. Har du någon gång testat narkotika?
Verkligen inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Chips & dipp hihi
45. Vem är den roligaste människan du känner?
CARRO! absolut ;) åh vi har gjort så mycket roligt tillsammans

46. Välj ett ärr på din kropp.
Ett är i pannan jag fick när jag skulle platta luggen, när jag hade lugg.
47. Vad har du för ringsignal?
Eminem - run rabbit
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej tyvärr
49. Flirtar du mycket?
Nej jag har pojkvän
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Har ingen profilbild, men header bilden är tagen i tärnsjö
51.Kan du byta olja på bilen?
De tror jag nog att jag ska klara av, kanske ;)
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej
Vilken var den senaste bok du läste?
Tycker inte om att läsa, så jag läser nästan aldrig. Men den senaste är Ego Woman
54. Läser du dagstidningen?
Borde göra, men gör inte allt för ofta
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej inte längre
56. Dansar du i bilen?
De händer!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix fm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Lite tråkiga siffror
59. När var du i kyrkan senast?
De kan jag verkligen inte minnas, längesen!
60. Vilka personer utmanar du?
JAG UTMANAR BINO & SANDY!



Kommentarer
Postat av: Sabina

hihi, tackdå ;)

2011-01-23 @ 22:28:42
URL: http://ssabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0