nyårslöfte

Alla pratar om nyårslöften hit & dit men jag har verkligen inte kommit på något som jag kan ha. MEN igår när jag stod och borstade tänderna kom jag på en sak, att efter ungefär någon vecka bara så ser mina tandborstar hemska ut. Jag rent ut sagt misshandlar dom om jag ska vara ärlig, stackars mina tandborstar och tänder. (hoppas inte min tandläkare läser mig blogg)
Så från och med nu ska jag börja borsta och lugnt och försiktigt, jag som annars är så noga med mina tänder.

Vilket fjantigt nyårslöfte om jag tänker efter men det behövs faktiskt för mig!





Kommentarer
Postat av: Mikkan

hahaha, kanske ska ha det som nyårslöfte jag me! Går inte ens en vecka innan den ser ut som jag vet inte vad ! haha ;)

2011-01-08 @ 14:56:05
URL: http://mikaelanordin.bloggplatsen.se
Postat av: svar;

haha åh, skönt att veta att jag inte är den ända ;)

2011-01-08 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0