Tzatsiki

Hej mina vänner ute i kylan! Har precis kommit hem ifrån Uppsala, kvällen har jag spenderat på Tzatsiki med mina fina "gamla" klasskompisar. Sara ska åka till USA ( tror jag det va? ) och vara Au Pair i ett år så vi hade en liten avskedsmiddag för henne, kommer sakna den människan! En mycket lyckad kväll måste jag säga, roligt att träffa alla igen. Måste bli oftare.

Dagens roligaste;

Carro- Josse, du måste prova äta den här biten av granatäpple, konsistensen känns rolig när man tuggar.
Vickan- jaaa, de känns ungefär som att man tuggar på en fästing!

Jag höll på att kissa på mig av skratt! Kanske inte låter så roligt såhär, men jag lovar att det var de!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh men herreeeeguuuud!!!

2011-01-06 @ 21:40:38
Postat av: Anonym

Ahh men herreeeeguuuud!!!

2011-01-06 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0