ön + bildbomb

Igår var det ööööööön.
Vi var här först och spelade spel och hade roligt, sen åkte vi med bussen till ön för att ha roligt! Svinkallt var det vissa stunder, och ibland var det hett som tusan när man dansade. Hade faktiskt en trevlig kväll förutom att jag frös lite då och då, men det gick bra ändå.

Ja, somsagt så var Arvingarna där och spelade och Casper var min idol när jag var liten, så kände ju att jag var tvungen att träffa honom igår. Så jag och jennie knackade på i deras lilla hus och dom kom ut så snällt och tog kort & pratade med oss. SNÄLLT & nöjd som en tok vart jag också.














Ja jag vet inte ja, men jag tror min röst stannade kvar på ön igår för hos mig är den inte kvar iallafall. Fick en kråka i halsen istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0