uppdate

Ojojojojoj, har inte skrivit här på 4 dagar. Förlåt mina trogna läsare, men har verkligen inte haft tid och i två dagar har jag inte haft internet heller, men nu är jag fit for fight igen!

Vart ska jag börja? Helgen kanske.
Var en lugn fredag, spenderade den på jobbet sen lekte jag med jesper på kvällen.
Lördagen började med sol, sen åkte vi och kollade på fotboll i Storvreta. Kvällen spenderades på vallen med mina vänner. Var väl sådär alltså, men swinfly som uppträdde var bra tycker jag. Ska lägga upp lite bilder och videosar från det snarast!

Och i söndags då, då var det matchdag och vi mötte Iron. Vart en skön vinst med 5-1. På kvällen kom Victoria hem till mig och sov kvar, för igår skulle hon fixa sina naglar hos mig på salongen. Lägger ut bild på det senare också. Sov kvar igår gjorde hon också, så två dagar med victoria är aldrig fel.






Kommentarer
Postat av: Sabina

näää, INTE okej med så långt uppehåll! hihi<3

2011-06-15 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0